Akademia Lidera e-Biznesu

Zostań liderem e-biznesu i zwiększ zyski swojej firmy

Akademia Lidera E-biznesu to unikalny program rozwojowy, stworzony dla liderów, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności zarządzania w cyfrowym świecie. Program koncentruje się na kluczowych aspektach nowoczesnego e-biznesu, łącząc strategię, marketing, sprzedaż oraz zarządzanie zespołami i zmianą w organizacji.
Poznaj strategię skutecznego zarządzania, planowania przychodów i budowania silnej marki w e-commerce. Dołącz do intensywnych warsztatów online na żywo i rozwiń umiejętności, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać zespołem, budować markę i skalować sprzedaż.
  • Liczba miejsc ograniczona – Dołącz teraz!
  • Start edycji: czerwiec/lipiec 2025
Aplikuj

Dlaczego warto dołączyć?

Rozwój świadomości lidera
Nauczysz się skutecznie zarządzać zespołem, budować autorytet i kreować silną markę osobistą.
Odporność psychiczna
Poznasz techniki radzenia sobie ze stresem, presją i wyzwaniami w dynamicznym świecie e-biznesu.
Planowanie przychodów
Dowiesz się jak skutecznie łączyć strategię marketingową z optymalizacją sprzedaży, aby osiągnąć lepsze wyniki.
Budowanie społeczności
Zrozumiesz jak tworzyć marki, które naturalnie rosną dzięki zaangażowaniu lojalnych klientów.

Zobacz, czego się nauczysz

Pricing Omnichannel 360°
Sebastian Błaszkiewicz

Dowiesz się jak skutecznie zarządzać strategią cenową w różnych kanałach sprzedaży i zwiększać marże.

  • Jak wykorzystać technologię i sztuczną inteligencję w zarządzaniu polityką cenową?
  • Jak integrować analizę danych w różnych kanałach sprzedaży?
  • Jak szybko reagować na zmiany rynkowe i optymalizować strategie cenowe?
  • Jak zepewnić jednolite doświadczenie zakupowe dla klientów?
  • Jak zarządzać polityką cenową w modelu omnichannel i dla firm typu pure player?

#PricingOmnichannel 360° to kompleksowe podejście, które zakłada integrację nowoczesne technologii, sztucznej inteligencji oraz analizy danych, umożliwiając spójne i efektywne zarządzanie polityką cenową we wszystkich kanałach sprzedaży. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą szybko reagować na zmiany rynkowe, optymalizować strategie cenowe i zapewniać klientom jednolite doświadczenia zakupowe, niezależnie od wybranego kanału. Podczas warsztatu dowiecie się dlaczego warto holistycznie zadbać o zarządzanie polityką cenową w firmach – począwszy od produkcyjnych, poprzez dystrybucyjne a skończywszy na firmach działających w modelu omnichannel oraz pure playerach.

Are you comfortable in the consumer’s shoes?
Katarzyna Czuchaj - Łagód

10 faktów o zachowaniach konsumentów, które mogą Cię zaskoczyć.

  • Jak najlepiej zrozumieć potrzeby klientów.
  • Jakie są najnowsze, zaskakujące informacje o polskich konsumentach?
  • Jakie są preferencje i zachowania konsumentów dotyczące dialogu z marką i porzucania zakupów?
  • Co to jest promo-hunting i jak wpływa na zachowania zakupowe?
  • Jakie znaczenie ma green e-commerce w oczach konsumentów?
  • Jak sztuczna inteligencja wspiera zakupy online?

Podczas warsztatu odkryjemy najnowsze, zaskakujące informacje o polskich konsumentach w 10 obszarach, poparte badaniami ilościowymi. Porozmawiamy m.in. o preferencjach i zachowaniach konsumentów dotyczących dialogu z marką, porzucaniu zakupów, zjawisku promo-hunting, green e-commerce, elementach must-be i wow! w e-commerce, aplikacjach mobilnych i ich wykorzystaniu zakupowym, wsparciu AI na zakupach. Wykonamy ćwiczenie uważności na konsumenta, rozwijające analizę rynku, empatię konsumencką i zdolność przewidywania zmian (Persona 360 / Consumer Safari / Curious Time Capsule).

Dodatkowo w ramach ekstra bonusu uczestnicy warsztatu Digital Bridge będą mogli zadać w jesiennej fali badania na internautach (N = 1500) jedno wybrane pytanie do konsumentów polskich, które obecnie biznesowo/strategicznie/operacyjnie jest dla nich najważniejsze i „nie daje im spać".

Czy ścieżka zakupowa kończy się na zakupie?
Michał Burda

Jak budować marki, które rozwijają się wraz ze społecznością lojalnych klientów i angażować ich na dłużej.

Świadomość Lider_ki Mentora_ki
Łukasz Szymula

Jak kształtować swoją rolę jako lidera i podejmować świadome decyzje biznesowe.

Odporność psychiczna Lider_ki
Ewa Pejsak

Interaktywne spotkanie online, podczas którego uczestnicy poznają kluczowe narzędzia i techniki wspierające rozwój rezyliencji. Dzięki krótkiej diagnozie narzędziem MTQ Lite, analizie case study i praktycznym ćwiczeniom uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie z presją, zarządzać zespołami w trudnych momentach i budować pewność siebie w roli lidera.

Korzyści dla uczestników:

  • Zrozumienie, czym jest odporność psychiczna i dlaczego jest kluczowa w przywództwie.
  • Diagnoza własnego poziomu rezyliencji przy użyciu MTQ Lite.
  • Gotowe techniki do radzenia sobie ze stresem (np. technika STOP).
  • Tworzenie indywidualnej „Mapy zasobów i siły" wspierającej codzienną pracę lidera.
  • Nauka wizualizacji pozytywnego rozwiązania trudnych sytuacji.
  • Wypracowanie osobistego planu działań wspierającego rozwój odporności psychicznej.
  • Inspiracje i motywacja do dalszego rozwoju jako lider.
Planowanie przychodów w e-commerce
Justyna Skorupska

Jak skutecznie połączyć strategię marketingową ze sprzedażą, aby generować stabilne przychody.

Aplikuj

Wiedzę pozyskasz od największych ekspertów w branży

Akademia jest dla Ciebie, jeśli:

Chcesz podnieść swoje kompetencje w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem jako specjalista lub menager w branży e-commerce.
Szukasz nowej ścieżki rozwoju zawodowego i chcesz zdobyć praktyczne umiejętności.
Prowadzisz własny biznes lub jesteś liderem i chcesz poszerzyć swoje kompetencje biznesowe.
Jesteś otwarty na innowacyjne pomysły i kreatywne rozwiązania w biznesie.
Dołącz do Akademii teraz

Co otrzymasz?

  • Dostęp do praktycznych workbooków i materiałów szkoleniowych
  • Udział w zamknięten grupie networkingowej dla uczestników
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Praktyczne zadania i case studies, które pomaga Ci wdrożyć zdobytą wiedzę
  • Certyfikat

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Napisz wiadomość do wybranej osoby, bądź skorzystaj z formularza kontaktowego.
Justyna Skorupska
Łukasz Szymuła

cross-circle