Akademia Lidera e-Biznesu
Zostań liderem e-biznesu i zwiększ zyski swojej firmy
Poznaj strategię skutecznego zarządzania, planowania przychodów i budowania silnej marki w e-commerce. Dołącz do intensywnych warsztatów online na żywo i rozwiń umiejętności, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać zespołem, budować markę i skalować sprzedaż.
- Liczba miejsc ograniczona – Dołącz teraz!
- Start edycji: czerwiec/lipiec 2025

Dlaczego warto dołączyć?
Zobacz, czego się nauczysz
Sebastian Błaszkiewicz
Dowiesz się jak skutecznie zarządzać strategią cenową w różnych kanałach sprzedaży i zwiększać marże.
- Jak wykorzystać technologię i sztuczną inteligencję w zarządzaniu polityką cenową?
- Jak integrować analizę danych w różnych kanałach sprzedaży?
- Jak szybko reagować na zmiany rynkowe i optymalizować strategie cenowe?
- Jak zepewnić jednolite doświadczenie zakupowe dla klientów?
- Jak zarządzać polityką cenową w modelu omnichannel i dla firm typu pure player?
#PricingOmnichannel 360° to kompleksowe podejście, które zakłada integrację nowoczesne technologii, sztucznej inteligencji oraz analizy danych, umożliwiając spójne i efektywne zarządzanie polityką cenową we wszystkich kanałach sprzedaży. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą szybko reagować na zmiany rynkowe, optymalizować strategie cenowe i zapewniać klientom jednolite doświadczenia zakupowe, niezależnie od wybranego kanału. Podczas warsztatu dowiecie się dlaczego warto holistycznie zadbać o zarządzanie polityką cenową w firmach – począwszy od produkcyjnych, poprzez dystrybucyjne a skończywszy na firmach działających w modelu omnichannel oraz pure playerach.
Katarzyna Czuchaj - Łagód
10 faktów o zachowaniach konsumentów, które mogą Cię zaskoczyć.
- Jak najlepiej zrozumieć potrzeby klientów.
- Jakie są najnowsze, zaskakujące informacje o polskich konsumentach?
- Jakie są preferencje i zachowania konsumentów dotyczące dialogu z marką i porzucania zakupów?
- Co to jest promo-hunting i jak wpływa na zachowania zakupowe?
- Jakie znaczenie ma green e-commerce w oczach konsumentów?
- Jak sztuczna inteligencja wspiera zakupy online?
Podczas warsztatu odkryjemy najnowsze, zaskakujące informacje o polskich konsumentach w 10 obszarach, poparte badaniami ilościowymi. Porozmawiamy m.in. o preferencjach i zachowaniach konsumentów dotyczących dialogu z marką, porzucaniu zakupów, zjawisku promo-hunting, green e-commerce, elementach must-be i wow! w e-commerce, aplikacjach mobilnych i ich wykorzystaniu zakupowym, wsparciu AI na zakupach. Wykonamy ćwiczenie uważności na konsumenta, rozwijające analizę rynku, empatię konsumencką i zdolność przewidywania zmian (Persona 360 / Consumer Safari / Curious Time Capsule).
Dodatkowo w ramach ekstra bonusu uczestnicy warsztatu Digital Bridge będą mogli zadać w jesiennej fali badania na internautach (N = 1500) jedno wybrane pytanie do konsumentów polskich, które obecnie biznesowo/strategicznie/operacyjnie jest dla nich najważniejsze i „nie daje im spać".
Michał Burda
Jak budować marki, które rozwijają się wraz ze społecznością lojalnych klientów i angażować ich na dłużej.
Łukasz Szymula
Jak kształtować swoją rolę jako lidera i podejmować świadome decyzje biznesowe.
Ewa Pejsak
Interaktywne spotkanie online, podczas którego uczestnicy poznają kluczowe narzędzia i techniki wspierające rozwój rezyliencji. Dzięki krótkiej diagnozie narzędziem MTQ Lite, analizie case study i praktycznym ćwiczeniom uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie z presją, zarządzać zespołami w trudnych momentach i budować pewność siebie w roli lidera.
Korzyści dla uczestników:
- Zrozumienie, czym jest odporność psychiczna i dlaczego jest kluczowa w przywództwie.
- Diagnoza własnego poziomu rezyliencji przy użyciu MTQ Lite.
- Gotowe techniki do radzenia sobie ze stresem (np. technika STOP).
- Tworzenie indywidualnej „Mapy zasobów i siły" wspierającej codzienną pracę lidera.
- Nauka wizualizacji pozytywnego rozwiązania trudnych sytuacji.
- Wypracowanie osobistego planu działań wspierającego rozwój odporności psychicznej.
- Inspiracje i motywacja do dalszego rozwoju jako lider.
Justyna Skorupska
Jak skutecznie połączyć strategię marketingową ze sprzedażą, aby generować stabilne przychody.
Wiedzę pozyskasz od największych ekspertów w branży












Akademia jest dla Ciebie, jeśli:

Co otrzymasz?
- Dostęp do praktycznych workbooków i materiałów szkoleniowych
- Udział w zamknięten grupie networkingowej dla uczestników
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Praktyczne zadania i case studies, które pomaga Ci wdrożyć zdobytą wiedzę
- Certyfikat